MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

31 Mac 2009

Rahm Emanuel, penasihat Obama pernah jadi agen Mossad



Rahm Emanuel- agen Mossad paling penting semasa pentadbiran Reagan dulu, yang dikatakan pernah mendalangi operasi beberapa agen perisik rejim zionis Israel, termasuk perisik dalam tentera laut Amerika, Jonathan Pollard.

Ayah Rahm Emanuel, Benjamin M. Emanuel seorang anggota Irgun, sebuah kumpulan pengganas zionis yang beroperasi di Palestin dari 1931 hingga 1948.

Irgun telah meletupkan puluhan bangunan dan membunuh ratusan orang awam bagi merealisasikan matlamat zionis di Palestin.

Letupan di Hotel King David pada 22 Julai, 1946 di Palestin yang menyebabkan kematian 92 British, Arab dan juga Yahudi, selain mencederakan 58, bukan sekadar tindakan "ekstremis yahudi", tetapi satu pembunuhan beramai-ramai yang dirancangkan oleh Irgun dengan persetujuan pihak berkuasa politik yahudi tertinggi di Palestin, iaitu Jewish Agency dan ketuanya, David Ben-Gurion.

Irgun mempunyai laman web (www.etzel.org.il) dengan gambar-gambar bangunan yang dimusnahkannya sebelum mereka menyerang World Trade Centre menggunakan Thermite dan bahan letupan berkuasa tinggi lain

sumber - Lenggong Valley

Tiada ulasan: