MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

3 Mac 2009

Nizar akan menghadap Sultan Perak untuk persembah keputusan bubar DUN

Tempat sidang DUN tergempar : Speaker dan Adun pakatan pembangkang mengadakan sidang tergempar DUN Perak di bawah pokok berhampiran Bangunan Perak Darul Ridzuan sebentar tadi.

IPOH: Bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, berkata beliau akan menghadap Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, bagi mempersembahkan keputusan sidang tergempar Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak di bawah pokok sebentar tadi yang meluluskan usul pembubaran Dewan.

"Kami akan menyediakan beberapa dokumen perlu sebelum memohon untuk menghadap baginda Sultan Perak," katanya kepada pemberita selepas sidang tergempar DUN Perak itu selesai.

Sidang tergempar yang diadakan di bawah pokok berhampiran Bangunan Perak Darul Ridzuan itu turut meluluskan undi percaya terhadap Mohammad Nizar sebagai Menteri Besar Perak yang sah.



Ia dipengerusikan Speaker, V Sivakumar, dan dihadiri 27 Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) pakatan pembangkang lain.

Bagaimanapun, kesahihan sidang tergempar itu dipersoalkan.

sumber - berita harian

5 ulasan:

PR nyayok berkata...

buatla sidang DUN dalam jamban sama

PR nyayok berkata...

baguih...cukup baguih punya...inilah dinamakan ahli politik keparat yang gila kuasa....lain kali habaq kat depa buatla sidang DUn kat dalam jamban ka...stesen bas ka..TESCO ka..GIANT ka..taman kanak-kanak ka,depan pasaraya ka atau buat jelajah sidang dun ke serata kampung..bagi rakyat nampak apa yang depa nak buat...tu baru kata nak buat keja utk rakyat...jgn bagi apa-apa pejabat ka atau bangunan kat depa...biaq pi kat depa nak melalaq macam anjing..

Widuri3z berkata...

lawak betullah PR ni..tak habis2 lagi
Nizar ni pun tak leh terima hakikat sebenar, ni dah betul2 Gila Kuasa..

CKT berkata...

Dia ni x mau terima "qada dan qadar" dah ke?

~ memang gila meroyan siX-MB Perak nih....susahlah nak di ubati.....

TebuHitam berkata...

Selamat bersidang di bawah pokok.Jangan lupa ambil nama pokok tu sempena sidang tergempar ini.Sisipkan di dlm diari tahun 2009 dan jadikan kenangan buat Pakatan.Buat selalu yer.Hujan ribut pun buat ler kat bawah pokok tu.
Apa punya bangang la Pakatan nie.