MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

15 Mac 2009

Bukti Anwar - Seperti Biasa …Tidak Kukuh!

Seperti yang dijangka, bukti yang kononnya akan didedahkan oleh Anwar bertukar menjadi ‘press release’ biasa Anwar. Tidak ada yang terlalu hebat. Tidak ada yang terlalu kukuh. Semuanya masih bersifat spekulatif. Kalau setakat CCTV, tidak membuktikan apa-apa. CCTV…muka Anwar sendiri nampak di dalam CCTV rumah di mana hubungan intim dikatakan terjadi. So what? Anwar sendiri mengatakan ianya tidak membuktikan apa-apa.

Peluru? Kita semua tahu, wakil rakyat yang dipilih PKR - bukan semuanya berjenis. Ramai juga yang korup. Yang tak lulus periksa di universiti pun mampu diangkat menjadi Timbalan Ketua Menteri. Tak ada ‘class’.

Jadi, apa hairannya pasal peluru. Mungkin teman lelaki/perempuan yang kecewa meletakkan peluru. Mungkin Ah Long yang mengejar hutang. Atau rakan ‘gay’ yang terasa diketepikan. Ini bukan bukti kukuh.

Seperti biasa, bila dijolok oleh wartawan tentang bukti yang lebih nyata, Anwar pun kata: ‘you will see when the times come’. Bila tu? Bila Anwar? Kenapa tidak sekarang? Rugi? Sebab lepas ni press sudah tidak ada apa nak kejar lagi?
Hakikatnya, Anwar tidak punya bukti yang sangat kukuh dan hebat. Semuanya gelagat politik songsang dan gambit media. Anwar ini kan mampu jadi segalanya: media strategist, conspiracy theorist, ulama’, magician - dan paling penting….PENIPU dan MUNAFIK. Itulah Anwar Ibrahim.

Blog ini sememangnya sudah menyatakan bahawa Anwar akan hanya bermain dengan wartawan. Nothing new. Anwar ini masih kekal menjadi Anwar yang lama. Tidak ada kredibiliti dan tidak gentar dilihat sebagai pembohong. Bagaimana Anwar nak nafikan bahawa beliau pernah juga ‘offer’ Dr Puad Zarkashi? Mengaku? Tidak mengaku?
Kita wajar menasihatkan Anwar untuk fokus ‘benda dalam kain PKR’ sekarang.

Segala semak samun, belukar, hutan belantara yang ada di dalam ‘kain PKR’ perlu Anwar bersihkan. Segala macam ‘kebobrokan’ dalam PKR - Anwar kena settlekan. Segala macam sakit dalam PKR - Anwar kena pulihkan. Kalau tidak, PKR akan runtuh dalam masa terdekat ini. Tak percaya? Tunggu. ‘The time will come’.

Anwar kena hantar PKR pergi ‘waxing’. Jangan dibiarkan terlalu semak samun. Nanti orang tak nak dekat. Hanya jantan desperate yang ‘lemah lembut’ sahaja yang larat nak berada di dalam ‘kain PKR’. Kenapa taste macam dekat nak sama.

Dah satu kapal - mestilah ‘citarasa’ sama. Yang ada wajah jambu. Yang ada senyuman manis. Yang ada ‘keayuan’ di sebalik hadirnya seorang lelaki. Ish, geli geleman.
Kita tunggu gelagat baru Anwar selepas ini….entah apa lagi yang nak dibuatnya. The time will come - muak pula mendengarnya…

sumber - gelagat anwar

2 ulasan:

GOMO berkata...

SALAM...
HE HE HE...
ANWAR SEMAKIN KEPANASAN...TAK SABAR RASANYA NAK TENGOK PERBICARAAN KES LIWAT ANWAR AL-JUBURI INI.

ANWAR AL-JUBURI.....

GOMO berkata...

SALAM...
HE HE HE...
ANWAR SEMAKIN KEPANASAN...TAK SABAR RASANYA NAK TENGOK PERBICARAAN KES LIWAT ANWAR AL-JUBURI INI.

ANWAR AL-JUBURI.....