MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

5 Dis 2008

Fairus jadi tumpuan : 6 pegawai Timb KM Pulau Pinang letak jawatan



Fairus jadi tumpuan : 6 pegawai Timb KM Pulau Pinang letak jawatan


Rahmah Ghazali | Dec 4, 08 8:07pm

Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin sekali lagi menjadi perhatian apabila setengah dozen pegawainya meletakkan jawatan – terakhir Isnin lalu – dengan alasan tidak sehaluan dan tidak boleh bekerjasama dengan wakil rakyat PKR itu.

Keenam-enam mereka termasuk setiausaha sulit, setiausaha politik, pegawai akhbar dan pegawai khas memberikan alasan yang sama: "masalah sikap" pemimpin muda itu.

Mohammad Fairus didakwa tidak cekap mentadbir, sering lambat menghadiri program dan mesyuarat dan juga membatalkan di saat akhir, tidak mempunyai hubungan baik dengan pemimpin dalam Pakatan Rakyat dan mempunyai etika kerja yang berbeza.

Seorang bekas pegawainya, yang enggan dikenali, malah meminta beliau meletakkan jawatan segera sebelum melakukan banyak kesilapan dan menjejaskan nama baik pemimpin PKR dan Pakatan di negeri itu.

Dihubungi Malaysiakini hari ini, Mohammad Fairus menangkis tuduhan-tuduhan terhadap beliau serta mendakwa tiada masalah dengan pasukan pentadbiran negeri.

Wakil rakyat Penanti menyifatkan semua dakwaan itu bohong dan dibuat bertujuan merosakkan nama baik beliau kerana ada pihak cemburu terhadapnya.

sumber - Malaysiakini

3 ulasan:

Sangtawal Sakranta berkata...

salam.
sudah terhantuk baru nak tergadah!
sudah jatuh ditimpa tangga.
zaman kejatuhan anwar sudah bermula...
bak kata pokka...bagai buih buih yang berantakan!!!

Mohd Farid Bin Mohd Taufik berkata...

salam perjuangan BPN....

www.pmukmkl0708.blogspot.com
www.sedarlahbangsaku1986.blogspot.com

teruskan perjuangan mendedahkan kebenaran kepada rakyat

Unknown berkata...

Tunggu masa 'ditalkinkan' je si fairus ni...