MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Dis 2008

AnwarGate: Kenapa Amerika sibuk campuri urusan Malaysia?



Kenapa Amerika sibuk campuri urusan Malaysia?


+++++Video setakat ini sahaja+++++






5 ulasan:

papabz berkata...

Rasuah UMNO dah sampai ke luar negara

Isu politik wang jejas imej UMNO luar negara
[...] Beberapa aktiviti kelab UMNO di Australia telah dipinggirkan oleh pelajar dan rakyat Malaysia di sana kerana isu politik wang.

Ahli Majlis tertinggi UMNO, Datuk Mustapa Mohamed mendedahkan, dalam pertemuan beliau bersama ahli kelab-kelab UMNO di Australia termasuk di Perth, Canberra dan Melbourne, mereka telah menyuarakan kebimbangan mengenai UMNO yang dipinggirkan ekoran gejala itu.

“Mereka kini sukar untuk menganjurkan sebarang aktiviti kerana sukar untuk menarik pelajar dan rakyat di luar negara turut serta.

“Kini ramai yang mempersoalkan kewibawaan UMNO dan sedikit sebanyak menyukarkan pergerakan itu dalam usaha untuk menarik minat golongan muda dan pelajar kepada UMNO,” katanya.

Bagus bagus .... kita lebarkan sayap. Tunjuk pada dunia,
"Ohhh !!! Lihat lah dunia, kami lah jenerasi Melayu rasuah !!!" ... wakakakakak
ADuiiii .. sapa ketuk kepala aku ni?
Tak baik sebut politik wang ... sebut je Rasuah UMNO !!!! Wakakakaka ...

Kumbang berkata...

kenapa nak cerita pasal UMNO...ni kan blog anti Anwar...bukan blog pro UMNO...dah salah faham, tapi nak melalak...akhirnya sendiri malu...kalau nak cerita pasal rasuah..tanya Anwar..berapa dia bayar Yong Teck Lee?

LEKIR berkata...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog surind.blogspot.com kerana Allah

alluqman berkata...

Betul tu kumbang,

lagi memalukan.... bila geng pembangkang yang komen. Kain dah terselak duk cakap BESAQQQQQ lagi.

Dah tanya Haji Hadi ka?? fatwa sapa kawan ngan kapiaq dia juga kapiaq...

LEKIR berkata...

Assalamualaikum,

Mari kita flagkan blog pedestrianinfidel.blogspot.com kerana Allah