MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Okt 2008

Prosiding Kes Liwat Anwar : Keputusan pukul 2.30 petang ini



09/10/2008 1:31pm

KUALA LUMPUR 9 Okt. – Mahkamah Seksyen akan membuat keputusan pada pukul 2.30 petang ini berhubung permohonan peguam bela Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengubah keputusan mahkamah itu yang mengeluarkan perintah melarang media menyiarkan beberapa kandungan pernyataan sebutan dalam afidavit ahli Parlimen Permatang Pauh itu.

Pada prosiding kes liwat Anwar yang masuk hari keenam hari ini, Sulaiman Abdullah memohon supaya mahkamah mengubah semula keputusan yang telah dibuat semalam.


Bagaimanapun, Timbalan Pendakwa Raya, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden menjelaskan beliau tidak menyatakan untuk mendapat perintah larangan terhadap media.

Sebaliknya, beliau hanya meminta supaya mahkamah melarang media menyiarkan kandungan pernyataan yang masih belum diterima pakai oleh mahkamah sebagai bahan bukti.

Hujahan berhubung perkara itu mengambil masa sepanjang prosiding pada sebelah pagi.

Pada sebelah petang pula, Sulaiman akan menyambung semula hujah bantahan berhubung pemindahan kes Anwar ke Mahkamah Tinggi.

Sumber:Utusan

2 ulasan:

beruang berkata...

Ini AIDC manyak cipat kasi belita telkini. Bagus, wa manyak suka ini macam, amat efficient.

Blog Bapak Liwat, lamai sula kompelin lambat update. Haiyya, belapa manyak staff ala pun masih lembab buat kelija. mau update website pun lembab. Kalau sula jali PM, semua tilo saja. Talak buat kelija punya. Tilo manyak sebab mau mimpi jadi kaya laya.

beruang berkata...

AIDC,

Bila bole lapat tau pasai pindah-pindah itu kes. Wa sulah mengantuk mau tunggu lor. Mau wa hantar loli tau foo fah wa untuk kasi tolong pindah ka.