MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

9 Ogo 2008

Jangan biarkan Amerika liwat negara kita


Jangan biarkan Amerika liwat negara kita

SALAM,

Bukan untuk bersikap prejudis terhadap sesiapa apatah lagi dalam kes serumit liwat, namun rasa hairan dan curiga yang kian menebal di hati saya apabila melihat keprihatinan Amerika terhadap ketelusan dan keadilan perjalanan kes Liwat Anwar-Saiful melebihi lain-lain isu "keadilan" atau "perundangan" sedunia.


Anwar jangan marah jika dicurigai sebagai pro-US kerana jelas US pro-Anwar. Sikap US terhadap sesiapa sahaja sebenarnya menggambarkan ada agenda tersirat mereka. Kita lihat sejarah baru kita akan sedar perkara ini.

US tidak pernah mengambil berat kepada sesiapa jika tidak ada sebab. Madu Saddam dihabisi lalu sepahnya dibuang, begitu juga Arafat, Osama dan sekarang yang sedang dihisap madunya ialah King Abdullah Jordan, Hosni Mubarak dan mungkin juga King Abdullah Arab Saudi dan kita tunggu sepah-sepah mereka juga akan dibuang.

Madu mereka ini apa dia? Tak lain tak bukan kedaulatan dan kemerdekaan Islam.

Fikirkan...Budaya Liwat memang budaya Amerika yang direstui mereka atas nama hak asasi, demokrasi, liberal, keadilan untuk semua. Slogan yang sama dibawa Anwar walaupun belum terbukti sama budayanya...LIWAT !

baca artikel asal di pure-hadharist.blogspot.com

Tiada ulasan: