MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

2 Sep 2008

Permatang Pauh : Bermulalah agenda Yahudi dan Nasara


Permatang Pauh : Bermulalah agenda Yahudi dan Nasara

Dia sudah pergi terlalu jauh dan tak mungkin dia berpatah balik. Dia tahu perbuatannya salah, tetapi seperti juga budak nakal yang popular, dia mesti meneruskan kesalahannya itu. Perjuangannya sekarang memang tidak sesuai dengan prinsip perjuangannya yang asal, tetapi apakan daya dia sudah terkepung oleh Nasara (USA) dan Yahudi yang banyak membantunya; bukan untuk kepentingan Malaysia dan rakyatnya, tetapi untuk kepentingan mereka.

Anwar sekadar meneruskan agenda kuasa-kuasa ini. Memberikan kemenangan kepadanya bererti memberi kemenangan kepada Yahudi dan Nasara yang merupakan dua musuh Islam. Dan apabila Anwar menjadi Perdana Menteri, lebih mudahlah kedua-dua kuasa ini menjalankan agenda tersembunyi mereka di negara ini. Anwar tidak sedar yang dia sendiri telah diprogramkan oleh Yahudi dan Nasara.

Dia kata dia berupaya membawa keadilan dan kesamarataan di negara ini apabila dia menjadi Perdana Menteri. Tetapi yang berkata begitu bukan dirinya per se, tetapi Amerika dan sekutunya. Jatuh Anwar di Permatang Pauh, akan terbantutlah agenda Amerika di negara ini.

Bagi Amerika, sama ada dengan cara benar atau salah atau dengan kedua-duanya, Anwar mesti dimenangkan dalam pertandingan ini dan seterusnya dilonjakkan sebagai Perdana Menteri.”GuruBashid

sumber : gurubashid.com

2 ulasan:

kl leman berkata...

sebenarnya bukan agenda nasara dan yahudi semata-mata tetapi akibat daripada kebutaan dan kesombongan pemimpin2 UMNO juga. Dengan menjadikan rakyat MELUAT kepada mereka maka protes diluahkan. Jika tidak UMNO begini dia pasti sukar. Jadi penyebab utama kemenangan dia, iaitu kelemahan UMNO harus diperakui. Jgn asyik salahkan unsur luar semata-mata.

zek berkata...

Protokol Yahudi adalah satu perancangan terperinci dan teliti, ianya adalah hasil satu kongeres Yahudi antara bangsa yang telah berlangsung di bandar Bal di Switzerland pada tahun 1897, yang dipengurusi oleh Teodur Hardzal.

Henry Ford berkata: The Jewish philosophy of money is not to make money “but to get money” . the distinction between these two is fundamental. It is difference between “getting” and “making”. The International Jew ms. 7

Protokol 1 :Cara memerintah yang sebaik-baiknya ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan bukan dengan perbincangan ilmiah. Hak itu terletak kepada kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai engan akhlak. Pemerintah yang berpandukan moral bukanlah ahli politik yang bijak. MEREKA YANG INGIN MEMERINTAH MESTILAH PANDAI MENGGUNAKAN TIPU HELAH DAN MATLAMAT UNTUK MENGHALALKAN CARA.

Protokol 2 : Bantuan-bantuan yang diberikan oleh bangsa Yahudi melalui agen-agen Yahudi akan memperkuatkan kedudukan Yahudi. Yahudi akan memerintah bangsa lain seperti bangsa itu sendiri memerintah negaranya tanpa disedari bahawa mereka telah berada di bawah genggaman Yahudi. Ketua pentadbir yang dilantik untuk mengatur pentadbiran negeri terdiri daripada oramg-orang yang berjiwa budak, yang mudah diarah untuk kepentingan Yahudi.

Protokol 10 : Yahudi akan membawa masuk racun liberisme ke dalam negara-negara bukan Yahudi supaya menggugat kestabilan politik.

Falsafah yang menyebut “ Matlamat menghalalkan cara” merupakan pegangan terpenting dalam ajaran Yahudi dan darinya terlakar perancangan jahat mereka yang di sebut: The protocols of Learned Elders of Zion”.

Ada 24 protokol kesemuanya. Kemunculan yahudi dan protokol yg dibawa olehnya akan menjadikan negara2 yg dimasukinya kembali ke zaman jahiliah termasuklah Malaysia.