MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

23 Ogo 2008

Maklumat-maklumat bocor di Permatang Pauh-Awas Nalla ada simpan rahsia Anwar.


Maklumat-maklumat bocor di Permatang Pauh-Awas Nalla ada simpan rahsia Anwar..

posting di atas gap dedahkan dalam blog gap pada 29 april 2008. pada waktu itu gap mendapat arahan agar tidak mendedahkan kesemua butiran video tersebut.dalam posting tersebut gap menyebut nalla ada menyimpan video kaset liwat anwar.

semalam 23/8/08 dato nallakarupan telah mengejutkan para hadirin di ceramah permatang pauh bahawa beliau mempunyai '5video kaset' peribadi anwar ibrahim yang antaranya mendedahkan tentang skandal seks beliau !


sila rujuk AGENDADAILY yan bertajuk ' ANWAR TERIMA RM60JUTA DPD SYKT JUDI'.

BOCOR LAGIIIIII....dan ada yang paling menggemparkan nanti. gap akan bertolak ke permatang pauh sat lagi. kalau nak jumpa...

dan semalam mengikut maklumat anwar sudah membayangkan kegusarannya untuk yakin menang di permatang pauh kali ini. maklumat dalam pkr yang memberitahu gap bahawa anwar meyakini ada cubaan unsur sabotaj daripada kalangan penyokong pas permatang pauh yang bersedia untuk 'menitik' anwar supaya menghormati parti pas sendiri.

malah pada 2 malam lepas anwar sudah terlepas cakap 'aku ajaq depa(pas) nanti'...apa yang berlegar dalam kepala hotak anwar yang kesumat itu hanya tuhan yang tahu.


lebih membimbangkan anwar apabila sudah bertebaran sms layang arahan beberapa pimpinan tertinggi pas pusat meminta agar ahli mereka memberi undi secara senyap kepada arif shah.

bagi gap ini mungkin signal mohon maaf secara indirect pimpinan pas kepada umat melayu yang sudah semakin tercalar hatinya melihatkan kelakuan rakus hak islam dan melayu dipertikai !

takpa pas, kita sama2 manusia perlu muhasabah diri. politik hanya platform tetapi persoalan agama dan kelangsungan bangsa perlu menjadi keutamaan.


dan benarlah dakwaan gap semalam dalam posting 'bocor bocor bocor' yang menyatakan bahawa anwar meminta dr xavier membawa kumpulan samseng india 21 top untuk menghalau nalla keluar daripada permatang pauh , apabila sejurus nalla mendedahkan kaset liwat itu beliau mendapat ugutan bunuh.

BOCOR KEDUA


'u nak apa bila abang jadi PM nanti, tak tak i nak tolong u juga pasai u dah banyak sponsor i'

itulah kata2 wan azizah kepada seorang wanita rakan lama yang sentiasa menghulurkan wang ringgit dalam setiap program wan azizah. wanita yang tinggal di selangor itu memiliki beberapa petrol station dan dalam pertemuan di rumah wanita tersebut di seksyen xx shah alam, wan azizah begitu takjub untuk memberikan jawatan datokship kepada wanita tersebut.



BOCOR KETIGA

anwar sudah mengarahkan exco kerajaan negeri selangor dr xavier untuk membawa seberapa banyak ekstremis2 HINDRAF untuk turun di permatang pauh nanti kerana asakan bertali arus dato nalla telah menggoyangkan kiraan anwar untuk mendapat 80% undi india.
mengikut sumber dalaman pkr yang berbangsa melayu, beliau memberitahu gap bahawa ada juga ura2 untuk dr xavier membawa sekali kumpulan '21 top' samseng tahi kucing india di taman sentosa klang. ini dalam perancangan dan belum disahihkan kedatangan kumpulan ini. yang pasti mengikut sumber dr xavier yang majoriti paling tinggi di selangor akan membawa turun kumpulan hindraf ini.

BOCOR KEEMPAT


azmin ali dalam mesyuarat tidak rasmi bersama beberapa MPT pkr sudah 'melancaukan' dewan pemuda pas yang baru2 ini mengugut untuk keluar daripada pakatan rakyat kiranya negara islam tidak menjadi dasar pemerintahan.



dalam perbualan tersebut azmin ali juga menyatakan perasaan dendam kepada pesuruhjaya pas selangor hasan ali kerana membocorkan rahsia wang 100 hari pakatan rakyat tempoh hari. sewaktu berbincang dengan beberapa MPT pkr azmin ali juga ada membayangkan untuk membantu dari segi kewangan kepada seoang ahli parlimen pas selangor untuk melanggar hasan ali dalam pertandingan pesuruhjaya pas selangor nanti.


BOCOR KELIMA




satu2nya ahli parlimen pkr yang anti murtad sdr zulkifli nordin menjadi mangsa group hak asasi seperti sivarasa,dr xavier,azmin ali dan syed husin.kiranya mahkamah kulim mendapati beliau tewas dalam petisyen bantahan nanti TIDAK AKAN dicalonkan semula oleh anwar. keputusan ini dibuat secara verbally oleh anwar dan kit siang bagi mengurangkan suara2 islam yang lantang memprtikaikan artikel 11 ini. berdasarkan sumber dalaman pkr zulkifli nordin akan digantikan dengan bekas orang kuat parti gerakan dari penang.



dengan ini maka berakhirlah satu2nya vokalis anti murtad yang paling lantang dr pkr dan ini memudahkan segala perancangan anwar untuk 'menandantangani borang pelepasan' berpuluh ribu melayu yang hendah murtad. maka ini bertepatan dengan maklumat yang yang gap dedahkan dalam artikel lepas.

baca sumber asal di gerakan anti-pkr

2 ulasan:

Rakyat Malaysia berkata...

tak payalah fikir banyak. malam ini Kedah akan jadi Johan Piala Malaysia.

HIDUP KEDAH....
HIDUPPPP BN...

tolonglah ambil balik Kedah dari PAS. Pening kepala budak budak bola ni

wokyoh berkata...

biasala tu..hidup untuk bola,tidur bola,makan bola....bila bola lebih penting dari politik...maka orang sukan pun masuk sini...
politik juga penting kerana ia akan menentukan halatuju pentadbiran negara..pemerintahan yang baik akan menjamin kebahagian dan keharmonian untuk kita...malah yang lebih penting untuk anak cucu kita...bola boleh main bila-bila masa..tapi politik ni sekali-sekala...

semoga kedah menang 3-1 mlm ni...kalahkan negeri b**i khalid tu...