MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

21 Ogo 2008

Anwar Boneka Barat


+++++Video setakat ini sahaja+++++



4 ulasan:

Kepoh berkata...

Boss saya memang glemer. Ramai kawan tokoh2 kaya dan berpengaruh. Boss saya bilang, itu penting supaya kuasa sentiasa ditangan dia. Selain ikut cara belakang, kena ikut cara depan sekali sekala supaya rakyat tak boleh nampak jelas isu-isu belakang yang dilakukan. Walau pun cara depan dan belakang mendatangkan hasil yang berbeza, namun kedua-duanya amat penting, kata boss saya.

Oleh itu saya berbangga kerana PKR juga Parti Anak Beranak sebab nanti saya punya isteri pun mahu jadi ketua bahagian selepas dia beranak nanti. Semoga kami semua mendapat lebih sokongan dari depan dan belakang demi kesejahteraan semua.

Boss saya kata, ini baru sikit. Banyak lagi perkara belakang yang masih tersembunyi. Kalau AIDC tangkas, sila siasat dan dapatkan bukti. Kalau tak jumpa, boleh cari saya di lorong belakang kedai Pak Abu. say suka lepak di belakang kedai, boleh nampak apa yang berlaku dari belakang.

wokyoh berkata...

salam AIDC..
video ni cukup bagus..tapi kena kurangkan sikit volume background music tu....ulasan jadi tak clear.

zek berkata...

Saudara Kepoh,

Boss saudara kata 'ini baru sikit'? Yg sedikit ini pun dia dah kelam kabut lari ke kedutaan Turki utk menyorok . Entah bagaimana agaknya kalau lebih byk yg pendedahan dibuat.

Kepoh berkata...

Saudara Zek,

Boss saya ini kadang-kadang nampak kebodohannya. Tapi ada juga yang kata selalu. Hobi dia, selain isu belakang, ialah lari sana, lari sini. Macam pelakon Tamil. Ialah, itu juga salah satu hobi dia. Menonton cerita tamil. Tapi jika dibandingkan cerita tamil dengan hindustan, cerita tamil punya jalan cerita jauh lebih bagus dari cerita hindustan.

Saudara Zek jangan bimbang. Boss saya pandai simpan rahsia. Sebab itu sampai sekarang, dia tidak berjaya ditangkap polis. Kalau mereka benar2 sudah jumpa bukti, sudah lama boss saya masuk penjara. Tapi sampai sekarang boss saya boleh jalan sana, jalan sini. bebas macam free willy.