MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

10 Jul 2008

Anwar : Kalau Saiful tak penting kenapa bawa jalan-jalan ?


Anwar : Kalau Saiful tak penting kenapa bawa jalan-jalan ?


Dalam akhbar munafik 'Suara keLDAIan' anwar memberitahu bahawa saiful bukhari merupakan pembantu khas kepada pembantu khasnya rashid. ( berapa banyak p/k anwar daa..) malahan hujah anwar ini jugak turut disokong oleh presiden bisu PKR satu hari selepas penyebaran gambar saiful bersama vvip.


Isunya bukan kerja tetap atau tukang cuci jamban TETAPI anwar perlu nyatakan kepada umum sekiranya saiful bukanlah seorang pemegang diari merah yang tulen, KENAPA BEGITU PENTING UNTUK ANWAR MEMBAWA SAIFUL KE LUAR NEGARA BEBERAPA KALI ?

Sebentar tadi anwar membawa dirinya yang lara ke pejabat JAWI untuk membela diri daripada tuduhan qazaf saiful, satu hari selepas saiful mencabar anwar membuat kaedah MUBAHALAH aka SUMPAH LAKNAT di depan ulamak besar negara.

2 kali anwar menepis beberapa cadangan yang condong ke arah sumpah laknat dan kenyataan mufti perak benar-benar menyelamatkan anwar untuk bertarung secara jantan dengan saiful . keputusan liwat anwar dengan sukma dan azizan pun sebelum ini hanyalah bersandarkan keputusan teknikaliti sahaja dan bukannya dengan menggunakan mubahalah.

Apa anwar sudah termakan sumpah menjadi 'cicak mengkarung' dan takut kepada peperangan secara terbuka dengan saiful atau anwar takut DIPANAH PETIR ?

GAP KATA; ada bukti besar akan keluar....tunggu sahaja

baca sumber asal gerakan-anti-pkr.blogspot.com

2 ulasan:

BANSHEE berkata...

ya allah berilah balasan azab terhadap mereka yg munafik agar dijadikan tauladan ke atas sekalian mahluk dimuka bumimu ini.sesungguhnya sdh menjadi lumrah manusia mjd kufur dan leka apabila mendapat nikmat keduniaan dan azab tdk berlaku dihdpn mata.
sememangnya dunia menghampiri akhir zaman apabila wujudnya manusia yg munafik dan cetek ilmu agamanya berbicara tentang hukum-hakam islam.marilah kita sama2berdoa dimlm jumaat ini agar allah menghindari diri kita dr kecelakaan dan fitnah manusia.amin

Tanpa Nama berkata...

Jangan risau beb..Anwar tak bersalah dalam kes nie..dia kan 'tok syeikh'

Anu dia yang bersalah..yang gi gatal gi masuk punggung sepul wat pe..tue barang yang sah kat umah tue tak nak pula masuk..