MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

3 Apr 2009

R. Thanenthiran pengerusi HINDRAF pula beralih angin?

PULAU PINANG, 2 April (Bernama) -- Penyelaras Kebangsaan Makkal Sakhti R. Thanenthiran menyatakan sokongannya kepada mana-mana calon yang beriltizam berjuang meningkatkan taraf hidup rakyat tanpa mengira kaum.

Beliau berkata sokongannya itu tidak hanya tertumpu kepada calon bebas atau Parti Keadilan Rakyat (PKR) malahan juga kepada calon Barisan Nasional (BN).

"Saya memang tidak mengenali calon PKR walaupun beliau mendakwa anggota Makkal Sakhti, tetapi saya kenal calon BN iaitu Datuk S. Ganeson," katanya kepada pemberita di sini, Khamis.

Pilihan raya kecil DUN Bukit Selambau pada 7 April ini menyaksikan pertandingan 15 calon, 13 bebas, manakala calon PKR, S. Manikumar.

Thanenthiran berkata beliau juga menerima perubahan yang cuba dilakukan oleh BN apabila Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri yang juga Timbalan Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin menyampaikan sumbangan kewangan untuk pembangunan sekolah Tamil.

Thanenthiran menafikan menerima sejumlah wang dan pembiayaan bil hospital daripada Presiden MIC Datuk Seri S Samy Vellu ketika melawatnya di hospital baru-baru ini.

"Saya ada pendirian dan semua kos bagi bayaran hospital adalah atas tanggungan sendiri. Saya tidak menolak mana-mana pemimpin yang datang melawat saya di sini," katanya yang kini berada di Hospital Gleaneagle bagi menjalani rawatan sakit dada.

sumber - bernama

Tiada ulasan: