MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

7 Mac 2009

Akhirnya kebenaran muncul jua..terima kasih Imam Ramlang Porigi II - Saiful Bukhari


Wawancara Imam Ramlang bersama Adil TV dan Suara KeADILan. Sebelum menjawab soalan wawancara mengenai 'pegawai khas TPM' Imam Ramlang memandang ke arah YB Johari Abdul, ahli parlimen PKR Sungai Petani Kedah yang ditugas menemaninya. YB Johari telah berkata sesuatu kepada Imam Ramlang. Apa yang diperkatakan YB PKR itu ? dan kenapa Imam Ramlang kelihatan serba salah ? Wawancara ini diatur oleh PKR melalui peguam Imam Ramlang iaitu Ahmad Nizam Hamid, aktivis PKR Pahang.

Lihat dan hayati video ini dan kemudian baca artikel ini:''Saya 'kambing hitam' saksi sumpah Saiful'' . Ternyata terdapat percanggahan terutama mengenai individu yang mengatur sumpah saya. Lihat di minit 2:50, dengan yakinnya beliau menuduh Pegawai Khas TPM yang mengatur sumpah saya walhal bulan lepas ketika di wawancara MalaysiaKini, beliau berkata yang sebenarnya ia diatur Pengarah Jawi pula.

Selain itu, izinkan saya memetik salah satu hujah atau persoalan Imam Ramlang terhadap saya didalam wawancara di minit 4:40 ;

Beliau hairan bagaimana saya sungguh tenang dan tidak takut apabila melafazkan sumpah tersebut. Katanya, jika seseorang ingin bersumpah laknat bagi mengegakkan kebenaran, seseorang itu perlu takut dan gementar.

Jawapan saya: Jika berkata benar, tiada apa yang perlu ditakutkan wahai Ustaz...

Saya doakan semoga beliau insaf dan kembali ke jalan yang benar.

Lebih lanjut , sila rujuk posting asal saya disini...


sumber - mohdsaifulbukhari.blogspot.com

1 ulasan:

Panglima Perang Cyber berkata...

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya terkantoi jua...