MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

25 Feb 2009

Kes liwat Anwar: Pihak pembelaan tarik balik permohonan gugurkan Yusof

Oleh ZANARIAH ABDUL MUTALIB

[DIKEMAS KINI] KUALA LUMPUR: Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden hari ini kekal mengetuai pihak pendakwaan apabila pihak pembelaan memutuskan untuk menarik semula permohonan untuk menggugurkan beliau daripada mengambil bahagian dalam perbicaraan kes liwat, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketua pihak pembelaan, Sulaiman Abdullah berkata, Mohd Yusof telah menghantar afidavit yang membuat perakuan bahawa beliau (Yusof) tidak mempunyai kertas siasatan insiden mata lebam Anwar walaupun beliau menggangotai Suruhanjaya Diraja menyiasat insiden tersebut.

"Beliau (Yusof) mengaku bahawa beliau tidak mengetahui berhubung kertas siasatan tersebut walaupun berada dalam Suruhanjaya Diraja tersebut.

"Justeru, kami dengan segera menulis surat kepada pihak Pendaftar untuk menjelaskan tentang kes tersebut dan menarik semula permohonan itu," katanya.

sumber: mStar Online

Tiada ulasan: