MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

29 Dis 2008

Ajaran Talmud Yahudi halalkan darah umat Islam



Ajaran Talmud Yahudi halalkan darah umat Islam


Oleh Shariff Ekhart, Mastika Oktober 1976

Kini difahamkan bahawa bandar suci yang pada satu masa yang lalu melambangkan kebebasan beragama telah berukar corak menjadi pusat penumpuan penjudi-penjudi
dan manusia yang dahagakan maksiat.

Beginilah di antara cara-cara yang merupakan kezaliman dan kekerasan yang diamalkan oleh pihak zionis untuk memenuhi hasrat mereka.

Eloklah kita mengkaji dengan lebih mendalam mengapa orang yahudi berlagak sedemikian rupa, tanpa menghiraukan nasib sesama manusia daripada segi perikemanusiaan dan menindas habis-habisan mereka yang tidak seagama dengan mereka.

Ajaran agama Yahudi dewasa ini berdasarkan kitab Taurat dan Talmud. Yang umat Islam semua tahu adalah kitab Taurat. Tapi apakah itu kitab Talmud?

Menurut kepercayaan Yahudi kitab Talmud adalah lanjutan kitab Taurat yang dicetak istimewa oleh 'Rabbis'(ulamak-ulamak yahudi). Kononnya kitab ini mengandungi
wahyu-wahyu Tuhan yang yang masih belum dicatatkan di dalam Kitab Taurat.

Anggapan orang Yahudi bahawa kitab Talmud adalah lebih penting daripada Taurat dari segi kesuciannya.Ini jelas menunjukkan orang Yahudi lebih mengutamakan ajaran-ajaran
agama ciptaan ulamak-ulamak mereka daripada ajaran agama yang diwahyukan Allah S.w.T.

Lebih mengejutkan lagi, Rabbi Maneihem (ulamak besar Yahudi) telah mengulas bahawa Allah kononnya telah meminta nasihat dan pandangan-pandangan daripada ulamak Yahudi di dunia. Manakala ia telah kehilangan akal di langit.Misalnya di muka surat 74 kitab Talmud telah menegaskan bahawa ajaran-ajaran ulamaknya dalah muktamad dan tidak ada sesiapa yang berhak memindanya, walaupun diperintah Allah sendiri.

Maka tidak hairanlah sekiranya orang Yahudi mendakwa diri mereka lebih berkuasa
daripada Tuhan kerana ajaran agama mereka telah menyatakannya tanpa berselindung lagi.

Ajaran agama Yahudi juga menuntut supaya semua agama di dunia ini dihapuskan kecuali agama Yahudi sahaja. Berpegang falsafah inilah Zionis sedang berusaha
untuk menguasai semua negara di dunia dengan apa cara sekalipun.

Menurut ajaran Talmud juga selagi mereka beragama yahudi mereka dibenarkan melakukan apa sahaja walaupun tidak berperikemanusiaan.Disebabkan itu undang-undang Talmud membenarkan pembunuhan yang dilakukan oleh seorang Yahudi kepada bukan Yahudi.

Ajaran Talmud juga menyatakan, roh orang-orang Yahudi adalah sebahagian daripada roh tuhan dan roh-roh orang bukan Yahudi pula adalah roh hantu dan binatang.

Mereka juga menganggap hanya mereka sahaja yang berhak untuk masuk syurga.Pada hari kebesaran mereka yang mereka sambut, kebiasaannya mereka membahagi-bahagikan daging-daging disembelihan di kalangan mereka dan mereka dilarang untuk memberikan daging kepada orang Islam.Mereka sanggup memberikan daging kepada anjing di tepi jalan daripada memberinya kepada orang Islam kerana menganggap anjing itu lebih mulia daripada orang Islam

Orang Yahudi juga dilarang menyentuh perempuan yahudi walaupun perempuan itu adalah pelacur sekalipun tetapi mereka tidak dilarang melakukan penindasan terhadap wanita yang bukan beragama Yahudi kerana beranggapan mereka tidak semulia wanita Yahudi.

Kita lihat perkara-perkara di atas yang ditunjangi oleh ajaran kitab Talmud telah menjadi lesen besar untuk Zionis melakukan penindasan terhadap warga Palestin.

Di samping itu kitab Talmud juga menjadi asas kepada zionis untuk mereka menguasai dunia.

Ulasan Kumbang:

Baru-baru ini kumbang telah diberitahu oleh seorang rakan bahawa konspirasi yahudi untuk menghapuskan semua agama telah berlaku sejak tahun 400 masihi lagi.

Bagaimana ia berlaku??

Mengikut kawan kumbang itu agama Hindu dan Bhuddha adalah agama daripada langit(samawi) tetapi telah disesatkan oleh orang Yahudi yang menyamar menjadi sami kedua-dua agama ini dengan menyerapkan unsur penyembahan berhala.

Maka daripada situ kedua-dua agama ini telah lari daripada maksud asal ajarannya.

Begitu juga dengan konspirasi yang berlaku sekarang terutamanya kepada agama Islam.Bermula daripada Freemason dan pelbagai konspirasi minor yang ingin mewujudkan satu transformasi persepsi umat Islam untuk menyutujui semua agama adalah sama (Pluralisme).

Mereka juga sekarang sedang berusaha untuk mengembangkan fahaman 'Islam Moderate' melalui pemimpin-pemimpin dunia Islam seperti Anwar Ibrahim dan Gusdur. Yang mana ia adalah satu usaha untuk merealisasikan ajaran agama mereka yang menuntut semua agama di dunia dihapuskan sedikit demi sedikit.

Sedarlah semua, Yahudi tidak gelojoh dalam melaksanakan impian mereka, walaupun usaha ini berjalan selama beratus tahun, tetapi mereka akan tetap memastikan tuntutan agama mereka tetap dilaksanakan.

Persoalannya adakah kita akan berdiam diri?

Adakah kita akan menyokong pemimpin yang di'sponsor' oleh Yahudi dan sekaligus turut bersama-sama merealisasikan tuntutan ajaran kitab Talmud mereka?

Pilihan di tangan anda.


Kumbang



7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

303 orang Palestin terkorban di Gaza. Orang Yahudi terus dengan ajaran kitab Talmud mereka.

Teruskan berdoa...Supaya mereka mendapat balasan sewajarnya.

Amin

abe MIE 'TERJAH' berkata...

.....Iran mana?...

Emas Perak berkata...

jom sokong Sdr Kamarul Irzuan dan Pewaris Malaysia dalam isu Haramkan Freemason di Malaysia. Sila lawat blog ini untuk maklumat lanjut http://pewarismalaysia.blogspot.com/2008/12/bertahun-gerakan-freemason-bertapak-di.html

Tanpa Nama berkata...

Juga mengulas Hindu disesatkan oleh Yahudi
http://www.tranungkite.net/v8/modules.php?name=News&file=article&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=387

Sangtawal Sakranta berkata...

detik detik zionis di ambang kehancuran!
janji Allah pasti tiba....
pada waktu itu kaum yahudi pasti akan dibunuh kembali sebagai balasan kekejaman mereka dan jenayah kemanusiaan yang mereka lakukan keatas umat islam sehingga batu batu dan pohon kayu pun akan bersuara supaya yahudi dibunuh!

azza berkata...

K'jaan M'sia juga lebih kurang sama zalim dgn zionist Israel bilamana ISA d gunakan tanpa bicara. Pemimpinnya pula kumpul kekayaan melimpah-ruah, membuat hubungan diplomatik dgn Israel secara rahsia, merosakan sistem keadilan & berpelembagaan negara. Pemimpin dari Umnolah yg paling ramai menabung d Bank Israel dkt S'pore.

Tanpa Nama berkata...

Salam,
Itu masalah anda dengan kerajaan.
Kumbang tak pro kerajaan.
Kumbang anti Anwar tak semestinya Kumbang pro pada kerajaan.
tetapi Kumbang akan cuba jawab satu persatu.

Pertama ketika Anwar di dalam kerajaan ISA juga digunakan tanpa bicara dan Anwar menyokongnya.

Kedua kesemua tuduhan itu boleh ditujukan semula kepada Anwar.
Anda boleh tanya beliau sendiri untuk kepastian.
lama beliau di dalam UMNO.

Ketiga nak samakan kerajaan dengan Israel tentu tidak boleh.
Seburuk2 kelakuan orang Islam itu tentunya dia ada iman walaupun sedikit pun.
Orang Israel ada iman ke?
tentu tidak mereka bukan Islam.

anda berani menuduh orang UMNO tiada iman?
Jika berani,bagaimana anda mengukurnya?

inilah yang dikatakan orang 'percik air di kolah kena muka sendiri'

wassalam