MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

28 Okt 2008

PKR Perlu Tukar Logo Parti!!!



PKR Perlu Tukar Logo Parti!!!


Oleh masa_depan

"Salam... Pada hemah saya perlulah parti PKR menukar logo parti mereka kerana ianya menyamai logo illuminati/freemason iaitu dajjal bermata satu.

Kalau nak dikatakan ianya adalah logo 2 bulan sabit untuk menunjukkan keadilan, adakah selama ini logo islam satu bulan dan satu bintang itu tidak adil? Sedangkan Allah s.w.t adalah maha adil.

Walaubagaimanapun pun logo PKR tidak langsung kelihatan seperti 2 bulan sabit kerana bentuk bulatan bulan adalan bulatan sama dan tidak bujur, tetapi bulatan PKR adalah bulatan membujur di bahagian luarnya dan mempunyai anak mata ditengahnya seperti satu mata.

Adalah tidak elok jika logo mata satu dijulang2 dan dihiasi di segenap ceruk rantau oleh penyokong PKR setiap kali adanya pilihanraya.

Antara yang menyamai logo mata satu adalah ajaran iblis illuminati, freemasonry, Israel Supreme Court, U.S. national treasure, eye of Horus dan Eye of Ra, agama purba mesir kuno, logo lama MI5 badan perisikan British, Aachen Cathedral, Grand Lodge of Freemasonry di Perancis dll.

Logo mata satu ini juga dijumpai didalam banyak filem2 propaganda Yahudi, dan didalam syarikat2 kepunyaan Yahudi, seperti Lord of the Ring, CBS, U.S. information awareness, American Online. Time Warner, Capital Asset Israel, viewpoint corporation, Adobe Photoshop, Nickledeon, Lucas Art, Big brother, MTV australian vidoe music awards, dll.

Takkan salah satu parti politik utama di Malaysia pun nak pakai logo ajaran sesat iblis laknatullah ini?

Wassalam....

sumber - Tranungkite

6 ulasan:

sumandak bayu berkata...

Salam Bro...

Sumandak yakin kalo dah kena taja oleh negara asing pasti juga logo dia mirip mirip penaja utama simbolik 'mata'

Unknown berkata...

Freemason (cabang puak Yahudi) memang bertujuan untuk mensekularkan Islam dan membunuh daya dan kehebatan Islam di seluruh dunia.

Freemason bertujuan melaksanakan “order baru” dari aspek politik, ekonomi, sosial, perundangan, pentadbiran, dll. Malaysia sudah lama menjadi sasaran.

Mereka merancang dengan suatu “grand design” yang sangat licik, halus dan licin untuk melemahkan perjuangan negara-negara Islam.

Di Malaysia, gerakan freemason dibawa oleh Anwar Ibrahim dan kuncu-kuncunya....yang membawa konsep Islam Liberal...yg boleh mengugat kesucian agama Islam.

Jon berkata...

GILOS!!

The all seeing eye!!

This is not a threat for Islam only but for all religions in the world.

beruang berkata...

Salam sejahtela,

Apa mau helan dengan itu logo maaa. Manyyaak sesuai sama konsep peljuangan Bapak Liwat iaitu Islam Liberal dan Demoklasi. Talak perlu tukar-tukar maaa.

Lu olang sendili fikil apa semua yang itu Bapak Liwat mau. Kebebasan dan keadilan tanpa batasan. Hak sama lata antala semua bangsa juga agama. Islam yang menyembah amalan Yahudi selta kafir US. Pemansuhan segala aktiviti2 yang mannyaak tolong Melayu juga Islam. Parti komponen yang bakal dikuasai oleh itu babi punya kuncu-kuncu. Talak pemelintahan Islam lorrr. Islam Libelal, kasi semua bebas.. Honosexual, kawin sama jenis, sex bebas, kebebasan agama, promosi besar-besaran bagi agama lain selain Islam.

Jadi apa perlu tukar itu logo maaa. Kalau lia punya dasar peljuangan tukar, sula tawbat nasuha, semua islam dan melayu mesti keluar dali itu palti. Masuk PAS atau UMNO dan kasi pisah dali semua pengaluh kafir. Belsatu demi agama dan bangsa. Itu yang paling bagus lorr, bukan belsatu sama pakatan demi kuasa selta kepentingan pelibadi. Biar saja itu Bapak Liwat sama meleka dan kelualga meleka. tinggal lalam itu mata satu punya palti lorrr.

sekian. telima kasih

AIDC berkata...

helo beruang..

saya sentiasa ketawa membaca komen2anda yang penuh sinis dan disulami dengan jenaka yang buat orang tak kering gusi..

saya melihat daya lihat anda seperti wokyoh dan nur ilhami, cuma berbeza dari segi pendekatan dan bentuk persembahan..

Seingat saya tulisan pelat cina pernah dipopularkan oleh pengunjung setia blog ni (seawal blog ni) bernama ah chai.

Kalau beruang dan ah chai orang sama, saya cuma nak sampaikan pesan dari sahabat saya bernama Joyah, katanya sudah lama Ah Chai tak muncul di chat box..

katanya dia minta maaf kpd ah chai atas apa yang berlaku sebelum ini, jika terguris hati dan amat merindui ah chai akan kembali semula beraksi di chat box..

apa-apa pun teruskan sumbangan anda itu, ia amat bernilai bagi blog ini..

Ruzi Shuib berkata...

saya nampak logo PKR semacam je...macam lubang Al-jxxxxx