MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

27 Okt 2008

Anwar Sepatutnya Jadi PM 10 Tahun Dulu


+++video ini setakat ini sahaja+++





1 ulasan:

NORA berkata...

salam...

iya... saudara anwar ialah mantan bagi pelbagai perkara, tapi yang paling glemer ialah sebagei mantan liwat, mantan kroni, mantan temberang juga mantan perosak ekonomi.

sekiranya benarrr, punya bukti kukuh mengenai rasuah, korupsi, bawain saja buktinya ke mahkamah dong. mengapa hanya omong kosong setiap kali berbicara di luar negara. Memburuk-burukkan negara sendiri. dasar goblok.

Masih juga menyokong IMF sebagei jalan terbaik untuk memulihkan ekonomi negara. Menyalahkan amalan rasuah dan kronisme atas masalah ekonomi2 negara luar dan juga Malaysia. Bapak, bukan Malaysia saja yang mengalamai kegawatan ekonomi... satu dunia pakkk...

Tapi gue pasti..seteruk mana ekonomi Malaysia..enggak ada seorangpun wakil rakyat dari Pakatan yang hidupnya merempat, enggak cukup wang untuk makan. Malah, tinggal dirumah2 besar diatas bukit termasuk rumah bapak sendiri. Jadi, usah bicara mengenai salah guna kuasa, rasuah serta korupsi karna bapak serta kawan2 bapak juga melakukan perkara yang sama, malah lebih teruk lagi, baling batu sembunyi tangan, berak ditengah jalan, tapi enggak mahu mengaku.

Iya, PKR juga parti anak beranak...begitu juga DAP, jadi apa masalahnya dengan kroni? Nik Aziz juga kata kroni dibenarkan dalam Islam pakkk... Jadi point itu usah digunakan untuk berdebat jika 2 X 5 saja Pakkkk..

waduh waduhhhh