MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

13 Sep 2008

AnwarGate : Anwar Hantar Pasukan Pemujuk Ke Taiwan


++++tidak perlu klik lanjut++++





8 ulasan:

Unknown berkata...

Apa punya penyibuk la 5 orang ulat ni.Kalau orang dah tak bawa tuh,tak payahlah terhegeh-hegeh nak ke sana.Macam-macam alasan bagi.

Nilah dia, pengikut PKR yang suka jaga tepi kain orang...oppss...jaga bontot...

NipsNips berkata...

yang BODOHNYA, time sialan2 ni sibuk nak terbang pi sana kejar bontot2 BNBBC tu, orang2 BNBBC plak dah balik Malaysia...HAHAHAHAHAHA!!!...bebal nak mampos..

lagi satu persoalan...kalau BNBBC terbang pi sana atas duit saku sendiri, 5 orang malaun nih pulak terbang atas DUIT SAPA????....DUIT INCIK NUAR???....DUIT RAKYAT PENCACAI PR??...DUIT PENCACAI PKR????..DUIT RAKYAT???...DUIT WAN AZIZAH???..DUIT KIT SIANG??...GUAN ENG??...NIK AJIS???...hehehehe...jawab...jangan tak jawab...

beruang berkata...

Selamat sejahtel,

AIDC, wa manyak soli sebab ini hali wa punya mood baik sekali mau kasi komen. Bapak wa kasi cuti, tatak meniaga tau foo fah ini hali, jadi wa bole kasi wa punya komen.

Wa mau tanya... ini keputusan katak lompat adakah penting atau manyyaaak penting pada itu Bapak Liwat. Kalau lu tanya wa, suda tentu wa cakap manyyaaak penting seba kalau itu katak sudah lompat Pakatan sudah boleh bentuk kelajaan dan juga Anwar boleh jadi Peldana Menteli. Tapi apa pasat, hal-hal yang manyak penting cuma hantar utusan saja. Kemudian salah talikh, datang masa taiwan mau kena libut dan lombongan suda mau balik Malaysia.

Jadi, saya bole buat kesimpulan bahawa lompat palti tatak akan ada punya. Dia saja-saja bikin cerita supaya Kelajaan hilang fokus pada pembangunan ekonomi dan negala. Isu rasis juga dipelmainkan supaya lakyat malah sama kelajaan. macaman negala mua maju kalau asyik dikacau sama pelkara-pelkara macam itu maaa. Jadi dia boleh bantai itu Pak Lah lagi teluk dan paksa dia turun kuasa.

Apa-apapun, wa pasti Allah tahu segala-galanya. olang jahat takkan terlepas buat masa yang lama

Sekian, telima kasih

Unknown berkata...

Aiyaa..beruang...

manyak terbelit la lidah wa nak baca itu lu komen...

lu kena manyak blaja ini bahasa melayu sama bapak liwat.dia manyak terror ma..nanti dia belit2..pusing2..cepat pandai lor...

Tanpa Nama berkata...

Haiya Beluang.. lu lagi ka?
Tadi suda jumpa.. Apa pasat lu ada sini? Haiya.. cuti kaa..

Haiya.. wa manyak situju lu punya kata, itu 16 sept tatak apa punya.. saja kasi libut sama Malaysia,

Haiya.. kena libut Taiwan maa.

WakJ Zoner berkata...

Itu bapak liwat byk lan ci punye olang ..due nya sing..

wokyoh berkata...

mat jenin hantar anak-anak jenin untuk pujuk memujuk memenuhi angan angan mat jenin yang tak kesampaian.

adengan main kejar mengejar...yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran.....

secara psikologinya...tujuan mereka kesana adalah untuk menampakkan kesungguhan mereka meneruskan misi 16 sept..dan sekurang-kurangnya pencacai PR tak lah frust sangat bila tarikh tersebut tak menjadi...


wahai pencacai PR...sedarlah tujuan nuar bukan nak jadi PM sangat dan nak berbakti kepada agama,bangsa dan negara ...dia sebenarnya takut untuk menghadapi kesnya dengan saiful dan Nalla.....itu je...sapa nak masuk jel sekali lagi woi....

yang menjadi tanda tanya saya sekian lama adalah kenyataan nalla yang menyatakan jika nyawa dia melayang...5 pita rakaman nuar akan terus terbang ke malaysia dari luar negara...banyak kali nalla sebut benda ni.
negara mana agaknya tu,adakah amerika atau israel???
5 pita tu sekarang ini ditangan siapa agaknya???
adakah benar sekiranya 5 pita itu berada ditangan CIA/fremason/illuminati/MOSSAD???
sebagai satu UGUTAN buat nuar supaya menjayakan misi mereka di asia ini???

pendapat saya ini mungkin juga logik ...sebab bila saiful buat laporan...nuar begitu takut...dan berkata dia diancam bunuh....dan lari ke kedutaan turki...mungkin dia betul betul diancam kerana dia sendiri yang cari pasal dengan saiful sehingga rahsia pecah dan pengugut yang memegang 5 pita lain itu merasa agenda mereka akan musnah sekiranya rakyat percaya nuar benar-benar buat benda tu...tapi nasib baik dia pandai bermain kata-kata dan berdolak dalih sehingga saiful bersumpah pun orang bebal masih tak percaya yang nuar TAK BERSALAH.....

percayakah anda...jika sekiranya 16 sept tak menjadi nuar akan buat satu lagi kenyataan yang dia akan diancam bunuh...ini adalah tekanan perasaan yang terpaksa dilalui oleh orang yang dalam keadaan diugut....

mungkin bila selesai kes dengan saiful dan dia didapati bersalah dan dimasukkan kembali kepenjara...tugasnya sebagai "perunding"akan ditamatkan seperti tamatnya tugas benazir bhutto di pakistan??? segalanya mungkin!!!

beruang berkata...

Selamat sejahtela

Wokyoh, wa mannyak suka lu punya komen, kalau wa mau banding itu PKR pnya olang punya tahap kecekapan, lu punya wa kasi 90% lebih lorr. tapi wa tatak pernah nampak lu datang itu chatbox. Wa pun tatak belani mau masuk. Takut meleka tembak wa sebab wa bukan olang Melayu lorr.

Cik kiah sama cekka, wa manyaak syyiok kasi komen semalam sebab wa punya bapak kasi cuti. Wa luluk rumah saja tatak buat apa-apa, jadi wa tulis komen saja. wa ingat, itu bapak liwat sudah hampir tdak walas (bukan tidak lawas)sebab dia sula hampil masuk peligi buta sama itu ular-ular juga bulung kakak tua.

Wa talak percaya satu pun dia punya cakap, mau jadi PM, mau tulun halga minyak, mau hapus DEB, mau kasi sama lata, mau jaga sumua kaum. Dia cuma jaga dili dia sendili dali tawun 1998 sampai sikalang. Keadilan untuk Anwar, bukan keadilan untuk lakyat. Dia punya gambar saja penuh pada poster, dia punya celamah saja sana sini. mana Pakatan yang lain? Jadi macam kambing saja...suluh makan, makan, suluh masuk kandang, masuk kandang, tapi belak tatak payah suluh. memang suka belak tepi yalan. Tatak cuci punya. Sambil yalan, belak, sambil yalan belak. Lepas tu suluh PAS kasi cuci.

Wa manyak simpati sama itu PAS lorr. Masih tatak sedar dili meleka dipelguna-gunakan oleh PKR selta DAP. Itu sumua busuk hati punya olang. Mau losakkan Islam juga jatuhkan olang-olang Melayu.

Sebelum wa lagi sedih, baik wa belenti dulu. Sekian Telima kasih