MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

18 Sep 2008

Anwar dengan politik casanova


Anwar dengan politik casanova

Tuesday, September 16, 2008

0leh AhmadHadeed, Al Muslimin

Nota : AhmadHadeed - Al Muslimin is an Islamic NGO which takes care the affair of Malay Muslim and ALL Muslim in general.We are one ummah and as practicing Muslims we have to take care the affair of the Ummah. As just a portal to news , the news published here is in no way reflect the stand of Al Muslimin

Casanova adalah istilah bagi lelaki yang pandai mengoda dan mengurat perempuan cantik. Taktik Anwar untuk menggoda dan mengurat 30 MP barisan nasional melompat parti demi untuk melayakkan nya menjadi PM serupalah dengan tabiat casanova yang di benci oleh ramai suami dan ayah gadis gadis.

Anwar akan memakai pakaian berlainan untuk menarik gadis yang berlainan. Untuk MP Islamic , Anwar akan 'berpakaian jubah dan hegal arab' dengan slogan islam akan di tinggikan tetapi negara Islam tidak sama sekali.

Untuk MP Cina Anwar akan memakai seluar kungfu dengan slogan ' kerajaan pro melayu akan di kuburkan'.

Untuk MP India, Anwar akan pakai baju india dengan slogan ' Hindraf adalah hero'.

Bagi MP Melayu , Anwar bawa uncang duit dengan slogan' pilih menteri mana mau jadi'.

Saya rasa ini lah lebih kurang politik casanova Anwar sekarang yang melibatkan proses mengoda dan mengorat MP Sabah Sarawak dan semenanjung selama 6 bulan tanpa henti dan mungkin di teruskan sampai bertahun. Sebagai casanova politik international , Anwar sanggup ke Taiwan di tengah Cyclone melanda untuk mengorat MP manis ini yang berada di sana.

Berkaitan dengan cyclone, dalam ucapan Malaysian Day , Anwar pernah menyamakan projek rampas kuasa nya sebagai the cyclonic revolution .

Kalau lah itu istillah nya maka bertepatan lah apa yang di buatnya sekarang. Apa yang di buat Anwar sekarang selain mengorat MP ialah mewujudkan cyclone politik yang kuat yang berniat menghancurkan BN tetapi turut menghancurkan orang awam dan harta benda orang awan dan kehidupan orang awam.

Cyclone politics yang di wujudkan oleh Anwar ini akan di teruskan dan Anwar akan ketawa kegelian melihat kemusnahan akibat tangan ganasnya berserta dengan ugutan politiknya dari masa ke semasa.

Saya nasihat kepada Anwar , udah lah brother, tunggulah pru 13.Brother anwar boleh tanding parliament , kita letak poster brother besar besar atas poster DAP PAS dan PKR dan juga di dinding dan di jalan raya dan di tong sampah, jika brother bernasib baik , brother boleh jadi PM dengan secara ethical dan terhormat. Yang tak habis habis nak mengorat MP orang selepas 6 bulan PRU ini apa hal?.

Kalau kamu meletakkan rakyat sebagai alasan kamu menjadi 'taufan menggila ini' maka percayalah rakyat tidak pernah memberi mandat kepada kamu untuk meneruskan teka teki ini berlarutan sehingga menjejaskan keamanan rakyat.

PRU 12 adalah mandat rakyat memilih kerajaan yang di fikir terbaik dan the people has spoken well. It is time for you to respect the pru12 mandate and stop being too greedy.

Rakyat tak pernah menyuruh kamu meruntuhkan the government of the day secara begini.

sumber - almuslimin2.blogspot.com

artikel tulisan AhmadHadeed sebelum ini :

1. Anwar tak layak jadi ahli politik Malaysia

2. Estada kawan rapat Anwar gesa perang besar ke atas MILF

3. Anwar Ibrahim: Dari pejuang Islam ke pejuang sekular

4. AL-MUSLIMIN: Analisa Politik Ummah Semakin Menarik


2 ulasan:

Unknown berkata...

anuwar ni kan pernah ada kes mengurat & kacau isteri orang & 'tackle' lelaki2 jambu

jadi tak heranlah kalau dia nak 'mengurat' ahli bn

Unknown berkata...

memang pun anwar ibrahim ni gatai, miang, biang, mak ko pun penah dia ngorat.. apatah lagi bini ko dan juga nenek ko pun dia dah balun...