MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

11 Jun 2008

New World Order Government = Illuminati




video-video berkaitan klik selanjutnya..























7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PKR = EYES??

Tanpa Nama berkata...

APA YANG AKU PAHAM..... DIORANG AGONGKAN DAJJAL YANG BERMATA SATU....

PKR, lambang dia adalah tangan melindungi..... cuba depakan kedua-dua belah tangan anda!!!

- Apa2pun FREEMASON nih kepercayaan tanpa agama dan TUHAN!!! paham skettt... jangan samakan orang ISLAM macam tuh!!!

PLEASE...

Tanpa Nama berkata...

Gol. bermata satu, seakan2 dipihak benar.

Menyebar berita seakan2 benar, tetapi tujuan mereka memecah belah manusia supaya berbalah satu dgn lain.

PKR kena tukar logo yg meragukan. Wolforiz pun team ini, kan?

Ceramah2 PKR mcm nak bakar2/api2kan org.

Ordo ab Chao, Create chaos, then restore order.

Tanpa Nama berkata...

Kadang2 ada org Islam terpedaya..

Arqam, Nabi Melayu, Kerajaan langit Pak ya, Guru Yahya dsb. Kena selidik dlm2. Zaman ni ICT info mudah dicari.

Tanpa Nama berkata...

Aku penyokong kuat PR sbb mmbawa pembaharuan positif..dan ketulusan mereka dlm memimpin malaysia..yg utamanya..aku sokong pejuangan PAS..aku lebih pcy diorg dr umno BN yg keje mengikis duit rakyat..xsedar dek untung lg nak menipu rakyat..
tp aku pn mmg ade sangsi ngan anwar sbb die pnh jd advisor world bank lps dipenjara..aku penah xtido mlm sbb tepikir kan hal nih..mungkin die telah dipegang yahudi zionis lps die dipenjara..zionis illuminati ni mmg diorg bleh bace politik luar n cube campur tgn..mungkin anwar tlh diperdaya..n aku pnh dengar die nak naikkan azizah @ tuan guru hadi klau dpt pgg malaysia..mungkin die nak elak zionis pgg malaysia sbb rase dia tlh "dipegang"..aku xtau nape die join world bank yg penuh dgn zionis n fund utama CFR, Illuminati..
tp anwar ckp die masa dipenjara die hafal Quran..aku just hop Die pegang pada Ayat2 Allah bebanding die pegi sembah bohemian@lucifer@baphemot@iblis laknatullah..die lbih paham sbb die pn Islam n hapal ayat2 Allah..n aku hop keberkatan dr Ustaz2 PAS bimbing die klau die seleweng..aku mmg takut sgt klau die jd PM..tp xtaula..aku just mampu berdoa je skang..tp kite xleh syak die join zionis..mungkin die cuba belajar kondisi illuminati pny structure n society mcm die masuk umno dr Abim dulu..mungkin tu style strategi die..kite xtau..xleh nak kaitkan die direct dgn conspiracy teori yg kite tau ni..tp at least kite berhati2 dgn die..aku pn takut gak tgok pengikut taklid anwar nih..ikut membabi buta sampai agung2kan die..ckp anwar salah cke t, xnak dengar diorg..

zalwani berkata...

nie apa benda ni yg korang dok tayang2. kesian aku tgk DSAI tak sudah2 org hentam dia. mcmlah dia tu kaki 4 dan bertanduk. tak de bezanye dgn pemimpin yg ada sekarang ni. wau.. 19 blogger hentam dan kutuk habis-habisan anuar. macam di bawah satu ketua jee..
anyway... aku rasa lagi bagus kalau korang;
1) rakam gambar gereja kat UPM. buatlah research dr awal pembukaanya sehingga skrg ni. kenapa canselor melayu islam tu membenarkan perkara seperti ini berlaku
2) senaraikan berapa ramai melayu islam yg dah murtad tapi terbela. pak lah kata jgn usik isu sensitiv. itu sbb lah ramai PENYOKONG YAHUDI.
3) cuba cek dulu puak2 kafir(menteri pun ada) menuntut kbebasan ptkrn agama islam ke aga lain dan byk lagi yg brkait dgn aga islam tapi mrk ni bebas tak masuk ISA pun
4)risik ada tak pemantauan kelab2 malam, kedai arak, judi(yg kbyknya skrg ni di kunjungi oleh org melayu)
5)mcm mana dewa Arumugan yg punyelah besar blh dibina kat batucave.(patung buddha kat bachok lain cerite ye.. u all blh cek)
6)selidik kenapa kerajaan malaysia baik hati sgt nak melindungi peniaga2 kafir yg menjual mkn atau membekal mkn yg diragui status halalnya. adakah ada undang2 yg menahan kita dr menyenarai hitam / menyebarkan nama permis yg tdk menghormati org islam.

so apa2 pun kbrkn yg ada skrg ini dtgnya dr kelalaian pemimpin/ masyarakat itu sdr.

Melayu islam sepatutnya bersatu padu demi agama, bangsa dan negara. islam bkn hanya utk melayu malah utk semua bangsa.

pengunjung2 lam web jgnlah mudah terpengaruh dgn tulisan2 yg tdk tahu akn kebenarannya. cukuplah skdr membaca. allah mengurniakan kita akal utk berfikir oleh itu jgn mudah termakan hasutan yg blh memecah belahkan rakyat malaysia.

anonymous berkata...

wau. hebatnya anuar ibrahim ni..sampai memerlukan bbrp tenaga celik IT utk menjatuhkannya.inilah yg dinamakan kehebatan tak semua manusia memilikinya.terima sajelah yg anuar ni berkarisma... buat apa korang sibuk2 perah otak berlagak sebagai pemyampai maklumat kpd rakyat. kami semua ada akal bo;leh pikir sendiri. pasal kes anuar tu.. kita tunggu kptsn laporan dulu.

kepada pembaca sekalian... selidik2 lah mana perginya kesemua manusia yg pernah mendakwa akan salahlaku anuar ni.tapi yg pasti penyebar/ penulis dalil knp anuar tdk blh mjd PM dah pun meninggal dunia. semoga allah merahmatinya.
Laporan berita hari tu pun tlh menunjukkan betapa sedihnya jenazah arwah. jadikanlah tauladan.

tulisan saya ni bkn utk mengatakan yg anuar tdk bersalah tapi marilah kita sama2 tunggu hasil siasatan polis. apakah kita semua tdk percaya kpd sistem perundangan di malaysia ini. kalau tdk percaya mengapa kita masih memilih kerajaan dibwh pimpinan DSAAB yg penuh dgn rasuah dan menteri2 yg BODOH SOMBONG.pikir2kanlah