MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

17 Mei 2008




News Strait Time, 16 Mac 2008, mukasurat 13

Kenyataan Carl Gershman (Presiden NED) yang hadir di Kuala Lumpur pada 15 Mac 2008 memuji sistem pilihan raya di Malaysia. Itu pun setelah Pakatan Rakyat menang di 5 buah negeri. Pada 1 Disember 2005, ketika Anwar Ibrahim hadir memberi ucapan dalam "The Future of Muslim Democracy" di New York, Anwar menyatakan bahawa dia menjemput pemerhati asing untuk hadir dalam pilihan raya umum yang ke-12.


untuk bacaan lebih lanjut sila ke http://anginperubahan.blogspot.com/2008/05/anugerah-perdana-menteri.html

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sila kesini:
http://www.marhaen.org/v1/mar_a_pkr57.html
umno pengkhianat negara sila kesini : http://www.marhaen.org/v1mar_a_pelbagai710.html
juga disini:

http://www.marhaendaily.net/v1/mar_a_merah_tinta101.html

Tanpa Nama berkata...

Sila kesini:
http://www.marhaen.org/v1/mar_a_pkr57.html
umno pengkhianat negara sila kesini : http://www.marhaen.org/v1mar_a_pelbagai710.html
juga disini :
http://www.marhaendaily.net/v1/mar_a_merah_tinta101.html

Tanpa Nama berkata...

Sila kesini:
http://www.marhaen.org/v1/mar_a_pkr57.html
umno pengkhianat negara sila kesini : http://www.marhaen.org/v1mar_a_pelbagai710.html
juga disini :
http://www.marhaendaily.net/v1/mar_a_merah_tinta101.html

Tanpa Nama berkata...

Rasuah Politik Pasca PRU-12?

Written by YB Khairy Jamaliddin

Sila layari http://www.rembau.net

Saya terkejut apabila semalam semasa perbahasan Usul Menjunjung Kasih Titah Ucapan Seri Paduka Baginda Yang Di-Pertuan Agong di Dewan Rakyat, sahabat saya, Dato' Abdul Rahman Dahlan (BN - Kota Belud) menyatakan bahawa beliau telah ditawarkan duit dan jawatan Kabinet daripada pihak Pakatan Rakyat ("PR") untuk melompat parti. Seterusnya http://www.rembau.net

Unknown berkata...

Dears bloggers,

Masalah ketuanan Melayu itu masalah bangsa melayu. Untuk menjadi tuan, semua bangsa bukan hanya bangsa Melayu sahaja harus sentiasa berfikiran positif dan berkerjakuat untuk membuangkan yang negatif.

Tapi sekarang ni, Malaysia mengadapi masalah yang lebih besar lagi. Terdapat bangsa Melayu yang mahu menjahanamkan bukan setakat bangsanya sendiri malahan mahu menghancurkan negara yang tercinta ni. Kita harus faham keadaan yang sedang berlaku di Malaysia.

Kalau lah benar PKR/DSAI tu jujur sangat nak menjaga Malaysia dan bangsanya, kenapa harus kita risau. Tapi betul ke dia jujur dan nak menjaga Malaysia seikhlas hatinya?

Kalau betul kenapa lah pulak Tun Dr M benar-benar cuba menghalangnya dari memerintah? Baiklah Tun duduk relax-relax kat rumah. Betul tak Tun?

Dia orang semuanya ade objektif. Objektif ni, tak semua orang. Cuba tanye ahli-ahli parlimen PKR. Cube tanye Menteri Besar Selangor tu. Semua dia orang tu orang-orang suruhan DSAI jer untuk pikat hati rakyat untuk pancing undi.

So apa sebenarnya objektif mereka?

- Kuasa? Dia pernah berkuasa sebagai orang no. 2. Pernah pegang MOF.
- Ape ada pada MOF? Duit? Duit Malaysia banyak mana ler sangat? Tapi Malaysia ada khazanah.
- Khazanah? Khazanah Nasional / khazanah Holding / Khazanah Permata atau pun bermacam-macam khazanah negara yang kita tidak tahu tapi hanya orang-orang tertentu jer yang tahu?

Nak tahu? Jom layari

http://worxout.blogspot.com

DSAI is New World Order Guy

Mari-mari…. Habak kat kawan-kawan semua…. Bior padan muka depa…

Hahahaha…. Kau orang jangan lah buat yang bukan-bukan kat Malaysia ni. Kalau kau orang berniat jahat kat Malaysia tercinta ni, kau orang akan tergolek... moga Allah SWT pelihara negaraku yang tercinta ni... Amin2

AIDC berkata...

Merujuk kepada Artikel Azrinizam Ibrahim ditulis;

"Carl Gershman (Presiden NED) sedang bertepuk tangan, Radwan Masmoudi (Presiden CSID) memberikan Anugerah “Muslim Democrat of the Year” kepada Anwar Ibrahim pada 22 April 2006 di Washington DC"

Komen :
Orang yang sedang bertepuk tangan itu bukan Carl Gershman tetapi Antony Sullivan, Vice-Chair CSID. Beliau beragama Kristian.

Sebelah Anwar (lelaki) ialah Radwan Masmoudi, President CSID. Manakala perempuan yang tak pakai tudung itu ialah Asma Afsaruddin, Chairman CSID.

Semua fakta lain adalah benar.

Tetapi yang menariknya dalam foto itu kenapa Radwan dan Asma (kedua2 Islam) tak bertepuk tangan dan kenapa pula Antony Sulivan yang 'bersemangat' tepuk tangan apabila Anwar dinobat " Muslim Moderate of The Year?

Jadi CSID ini bukan badan Islam, kerana Vice Chairmannya bergama Kristian dan Carl Gershman (Yahudi) terlibat aktif menaja badan itu.

Jadi apa sebenarnya halatuju CSID?

Anwar Ibrahim Dot Com