MODERATOR AIDC

AIDC NORA ZEK LADY
FAIZAL OM 300 QASEH
UDIN KMBG GLORY CKIAH
DRASEREMANG PISAU ABU

PANAS! DI AIDC GROUP

Anwar, International Crisis Group & Annapolis Summit : Klik di sini


NOTIS

Sesiapa yang mempunyai salinan pita rakaman mesyuarat MT berkenaan pemecatan Anwar pada tahun 1998, diharap dapat menghubungi saya via ym aidceditor atau email aidceditor@yahoo.com

5 Okt 2009

Siapa tikam MB Khalid?

Setakat hari ini, cabaran www.umno-reform2.com mengenai siapa cuba menjatuhkan Khalid Ibrahim, Menteri Besar Selangor masih lagi tidak dijawab oleh Nazree Yunus – Pengerusi GERAK. Mungkin kita terlalu kecil untuk pengerusi itu menjawab tetapi pendedahan terus akan dilakukan.

Setakat ini PAS masih senyap apabila kami menuduh mereka terlibat dalam konspirasi menjatuhkan MB Selangor. Namun antara nama yang kami terima – nampak bersetuju untuk MB Selangor di ganti adalah Azmin Ali, Hasan Ali dan wakil mereka dikatakan hadir membantu usaha untuk menjatuhkan Khalid. Secara teori tikal kejatuhan Khalid akan memberi laluan kepada 2 calon lain untuk jawatan MB Selangor – Azmin Ali dan Hasan Ali. Ini secara kolektif dari bahan temu bual yang kami himpunkan – dan cara-cara yang digunakan amat adalah berbeza.

Jentera parti Selangor dengan kepimpinan PRK di gunakan oleh Azmin – menurut satu kenyataan yang kami terima dan PAS menggunakan GERAK untuk terus menjatuhkan Khalid. Sebenarnya justifikasi untuk mendesak Khalid Ibrahim undur juga timbul dari kalangan golongan reformasi.

Dalam isu GERAK – kami telah mencabar Sdra Nazree Yunus untuk mendedahkan, kerana sekiranya tidak maka kemungkinan dalam saman Khalid terhadap GERAK maka perkara ini akan muncul juga. Untuk tujuan itu, kami sekali lagi mencabar Nazree untuk tampil ke hadapan kerana nama-nama berikut mungkin amat signifikan bagi Pengerusi Gerak dalam isu mendakwa Khalid Ibrahim dalam isu rasuah lembu dan kereta.

Adakah Nazree ingat pada nama-nama berikut : Setiausaha Politik kepada Tn Hj Hadi Awang, Roslan SMS – PAS Selangor. Kami mendapat maklumat dan kami juga mempunyai sebab nama-nama berikut kami keluarkan kemungkinan untuk menyegarkan ingatan Nazree dalam isu pembabitan PAS dalam usaha menjatuhkan Khalid Ibrahim.

sumber - umno-reform


Tiada ulasan: